Contentcreatie voor een bijzonder jubileumjaar

Feestelijke content voor Hoogerwerf

Hoogerwerf specialiseert zich in kantoorinrichting, printers & scanners en kantoorartikelen. Het bedrijf bestaat in 2024 precies 60 jaar. Reden voor een feest! En daar hoort natuurlijk feestelijke en bijzondere content bij. Samen met onze bondgenoot The Mindoffice kregen we de opdracht om niet alleen een jubileumwebsite te creëren, maar vooral ook leuke en creatieve content te maken waarmee we het jubileumjaar in de spotlichten zetten.

60 jaar

Het idee ontstond om met speciale website aandacht te schenken aan het 60-jarig bestaan van Hoogerwerf. Maar ook wilde Hoogerwerf dat we hun activiteiten breder onder de aandacht brengen. Dus vroeg men ons om eens met een frisse blik te kijken naar de content op de website, het creëren van een nieuwsbrief, nieuwe projectbeschrijvingen opstellen en meer ruchtbaarheid geven aan hun activiteiten via social media.
Het bedrijf bestaat in 2024 precies 60 jaar. Reden voor een feest! En daar hoort natuurlijk feestelijke en bijzondere content bij.

Jubileum met Hoogerwerf-DNA

Voordat we een website kunnen vullen met informatie over een bedrijf, is het handig om je eerst in de geschiedenis van dat bedrijf te verdiepen. Zo zijn we in staat om de exacte invulling van de site op de klantvraag af te stemmen Daarom brachten we meerdere keren een bezoek aan het bedrijf in Vlaardingen. We interviewden diverse mensen bij Hoogerwerf en leerden zo hun wensen en eisen kennen. Met een duidelijk plan van aanpak op gingen we aan de slag.
 
Terwijl The Mindoffice de jubileumwebsite bouwde, bedachten wij hoe we deze alvast konden teasen. We gebruikten daarvoor elementen uit het speciaal ontworpen logo. In combinatie met spannende teksten leverde dit een aantal inspirerende posts op waarin we aftellen naar de lancering van de website
Ondertussen kreeg de website vorm en konden wij aan de slag met het vullen ervan. Bij een 60-jarig bestaan horen natuurlijk verschillende mijlpalen. Die kunnen, zo besloten we, het beste naar voren laten komen via een tijdlijn. Op basis van verschillende interviews beschreven wij de mijlpalen, maar gaven we ook kleur aan het jubileum via hele persoonlijke verhalen. Het Hoogerwerf-DNA komt zo goed binnen.
 
In aanvulling op alle jubileumcontent vroeg Hoogerwerf ons ook een aantal projectbeschrijvingen van hedendaagse projecten te maken. Hierin leggen we het proces vast van een project dat Hoogerwerf voor een klant uitvoert. We informeren bij onze opdrachtgever naar de bijzonderheden en contacteren vervolgens hun klant om ook hun kant van het verhaal te horen. Die informatie tezamen vormt een artikel dat wegleest als een goed verhaal, en tegelijk informeert en hopelijk anderen inspireert. De bedoeling van deze projectbeschrijvingen is namelijk dat ze meer klanten genereren.

Jubileumcontent

60jaar.hoogerwerf.nl is slechts één van de plekken waar je onze inzet kunt terugvinden. Op Linkedin, Instagram, Facebook maar ook in de nieuwsbrieven van Hoogerwerf en op hun reguliere website kom je onze content tegen.
 
Heb jij of heeft jouw bedrijf binnenkort ook wat te vieren, dan kunnen wij je helpen met de content!