DWA vindt zichzelf opnieuw uit
DWA vindt zichzelf opnieuw uit
Stijlmeester en DWA advies- en ingenieursbureau hebben iets met elkaar. Al jaren werken we nauw en prettig samen. We verzorgen projectbeschrijvingen, we schrijven visiedocumenten en vakbladartikelen, maar ook teksten voor company brochures, beleids- en vacatureteksten.
Identiteit in het Merkpaspoort
In 2023 besloot DWA dat het tijd was voor een rebranding. Ingegeven door een uitbreiding in diensten, doelgroepen en kennisdomeinen, maar ook door een steeds sterkere voortrekkersrol in de energietransitie. Het bedrijf had behoefte aan een nieuwe uitstraling en merkstrategie. In dat uitgebreide traject schreef Stijlmeesters voor hen een Merkpaspoort. Daarin presenteren we namens DWA de nieuwe huisstijl, merkessentie, missie en strategische doelen. Het boekje is als het ware een kompas voor de medewerkers die het merk gaan dragen. Onze heldere teksten zijn vormgegeven in een compact boekje dat in de bureaula van elke medewerker ligt. Zo kan iedere medewerkers het merk eenduidig uitdragen.
Het boekje is als het ware een kompas voor de medewerkers die het merk gaan dragen.
Kompas naar de ideale wereld
Het Merkpaspoort is tevens het kompas dat DWA leidt naar de ideale wereld. Het geeft het bedrijf houvast en sturing in haar missie.
Benieuwd naar het Merkpaspoort? Klik dan hier.
Benieuwd naar het Merkpaspoort? Klik dan hier.
Website in nieuw jasje
Stap twee was de make-over van de website van DWA. Bij de nieuwe huisstijl en uitstraling hoorde ook een vernieuwde inhoud. Stijlmeesters was aan zet om een groot aantal teksten te schrijven die de markten en diensten van DWA voor het voetlicht brengen. Intensief overleg met de dames van de afdeling Communicatie van DWA, leidde tot een slimme en consistente aanpak. Uiteindelijk resulteerde dit in pakkende content die de lezer kort en krachtig laat doordringen tot de kern van DWA.
Benieuwd naar het resultaat? Klik dan hier.
Benieuwd naar het resultaat? Klik dan hier.