Contentcampagne voor het jubileum

Diverse content voor het jubileum

Voor Het 150-jarig Comité van Graanhandelaren hebben we een contentcampagne uitgevoerd. The MindOffice zorgde voor de functionering van de landingswebsite waarbij Stijlmeesters de content mocht verzorgen op de website. Dit deden we door verschillende soorten content te produceren zoals een historische tijdlijn, nieuwsberichten, interviews en videocontent.

De klantvraag

Het Comité van Graanhandelaren bestaat 150 jaar. Daar wilde de klant speciale aandacht aan geven door middel van diverse soorten content. Alle komende berichten, activiteiten en evenementen over het 150-jarige bestaan moesten op een centrale plek komen, waar ook steeds nieuwe content geplaatst kan worden. Daarom is er door The MindOffice een speciale website gemaakt. De vraag aan ons was om hierop wekelijks actuele content te (blijven) plaatsen.
Input voor content haalden wij uit boeken, interviews of andere actuele feiten.

Onze aanpak

Met een duidelijke aanpak, strategie en communicatie met de opdrachtgever, konden wij op een overzichtelijke manier wekelijks nieuwe content produceren. De informatie voor nieuwsberichten en video’s halen wij uit het boek ‘De Rotterdamse graanhandel, bemonsterd en gewogen. 125 jaar KV Het Comité van Graanhandelaren‘, uit interviews met het netwerk, of andere actuele feiten. Dit stemmen wij goed af met de opdrachtgever, zodat alles vlekkeloos verloopt.

Het eindresultaat

Wekelijks plaatsten we leuke nieuwe feitjes en nieuwtjes over de afgelopen 150 jaar. Wil je meer zien wat er zich allemaal heeft afgespeeld de afgelopen 150 jaar in het Comité van Graanhandelaren of gewoon heel erg benieuwd naar de content die we maakten of kan je gewoon niet genoeg krijgen van onze content? Neem dan een kijkje op deze website: https://150jaarcomite.nl.