Dit hebben wij te bieden

Content
Heldere en toegankelijke content creëren over ingewikkelde onderwerpen zonder dat je de inhoud hoeft te versimpelen. Dat is waarin wij sterk zijn. Content maken, zoals journalistieke berichten of webteksten, maar ook duidelijke infographics en overtuigende en verleidelijke social media posts. Wij hebben ruime ervaring met vrijwel elk type content.
Zodra wij jouw persberichten verzorgen, kunnen wij deze ook naar een uitgebreide selectie van (vak)pers versturen. Voor diverse, specifieke branches onderhouden wij een uitgebreide en actuele perslijst. Vanzelfsprekend kunnen wij ook jouw persbericht versturen vanuit onze perskamer, waarna deze altijd daar terug te vinden is. Vraag naar de mogelijkheden voor jouw persberichten en de branche waarin je actief bent.
Voorbeelden

Schrijven teksten voor DWA company brochure, projectbeschrijvingen en vacatureteksten
We schreven de teksten voor de nieuwe company brochure van DWA en verversten het aanbod van projectbeschrijvingen op de website van de klant. In totaal beschreven we vijf bijzondere projecten waar DWA de installatie-adviezen voor verzorgde. Een paar maanden eerder schreven we een tiental vacatureteksten.

Vacatureteksten schrijven voor UN1EK onderwijs en opvang
Het schrijven en redigeren van vacatureteksten
Voorbeelden

Promotievideo voor KNX-cursus Instaver Systems B.V.
Wij helpen InstaVer Systems met de promotie van de KNX-cursus, door middel van een video. In deze video laten we alle aspecten van de cursus zien en proberen we zo meer naamsbekendheid en aandacht te creëren voor de KNX-cursus van InstaVer Systems.

Promotievideo voor de IKV Golfdag 2022
Samen met de klant zijn we de golfbaan Schinkelshoek alvast gaan verkennen. Via deze video willen we zoveel mogelijk aandacht trekken, zorgen voor leuke reclame van de IKV Golfdag 2022 en de aanmeldingen snel op gang laten komen.

Promotievideo voor Dailyflex specialist in uitzenden
Wij hielpen Dailyflex met het schrijven en produceren van een video, waarin we laten zien wat een uitzendkracht te wachten staat als hij/zij via Dailyflex werkt.
Voorbeelden

Redactie van utiliteitsmagazine Remeha
Meedenken over de redactionele inhoud, redactionele research, afnemen van interviews en schrijven en redigeren van artikelen.

Projectbeschrijvingen voor Alklima
Pakkende teksten schrijven die de lezer informeren over projecten waarin de producten van leverancier Alklima zijn toegepast.

Schrijven whitepaper over cyber security voor KNX Nederland
Aan de hand van verschillende bronnen stelden we een uitgebreide whitepaper samen met informatie over cyber security en tips voor het realiseren van slimme systemen met een beveiliging tegen cybercriminelen.

Concept
Met al onze disciplines en de specialisten in ons netwerk zet Stijlmeesters jouw wensen om in een concreet product, een campagne of een evenement.
Voorbeelden

Magazine 'Toekomst & Trends' van TVVL
Journalistieke interviews afnemen, artikelen schrijven, eindredactie en vormgeving.

Redactie en vormgeving KNX Adviseurshandboek
Op basis van internationale input realiseerden wij de vertaling en samenstelling van specifieke KNX-kennis. Na de samenstelling van de inhoud verzorgden we de vormgeving en de publicatie.
Het spreekt voor zich dat leden van ons team op de dag zelf aanwezig zijn om het evenement in goede banen te leiden maar ook om het effect van het evenement te meten en later te evalueren. Vaak schrijven we ook een verslag van de beurs of bijeenkomst en zorgen wij voor een beeldverhaal. Daarmee kunnen we in de communicatie achteraf maximaal rendement uit het evenement halen.
Voorbeelden

Netwerkbijeenkomsten voor KNX Nederland
Relaties uitnodigen, sprekers regelen, locatie boeken, dagprogramma opstellen, sprekers briefen, bijeenkomst promoten, verslag schrijven, evaluatie.

KNX-beursstand tijdens ISE in de RAI
Beursbijdrage organiseren, meedenken over design en inrichting van de stand, team voor standbemanning organiseren, supervisie bij standopbouw, fungeren als standmanager.
Voorbeelden

Emaille gevelschildje voor Bodemenergie
Vormgeving en presentatie verzorgen.

Conceptontwikkeling, ontwerp huisstijl en communicatiemiddelen voor InstallQ
Ontwerpen nieuw logo, nieuwe huisstijl, nieuwe website en andere communicatiemiddelen en marketingmaterialen.

Nieuwe huisstijl doorvoeren in alle communicatie-uitingen ISSO
Voor kennisinstituut ISSO voerden we de nieuwe huisstijl door in al haar communicatie-uitingen.

Advies
Een idee of een wens voor een communicatiecampagne past op de achterkant van een bierviltje. Maar wil je van die ideeën een succesvolle campagne maken, dan heb je een uitgewerkt en strategisch advies nodig. Wij hanteren daarbij een erg praktische aanpak met concrete doelen en middelen. Woorden maar vooral ook daden!
Het communicatieplan maakt jouw ideeën bespreekbaar en tastbaar, maakt het uit te voeren werk behapbaar en zorgt voor een helder overzicht van de prioriteiten. Elk communicatieplan geeft expliciet aan wat we wel en wat we niet gaan communiceren, op welk moment en hoe we de resultaten monitoren. De uiteindelijke analyse moet overeenkomen met de doelstellingen van jouw organisatie.
Onze jarenlange ervaring (sinds 1994) met tekst, content, conceptontwikkeling en grafische vormgeving en de grote diversiteit aan specialisten in ons bedrijf én netwerk vormt hierbij onze goed gevulde gereedschapskist. Je kunt ons laten deelnemen in brainstormsessies die je zelf organiseert maar met evenveel plezier organiseren wij een sessie waar jij en enkele van jouw collega’s aan kunnen deelnemen. Vanzelfsprekend zoeken we daarvoor een inspirerende omgeving.
Een second opinion is vooral zinvol als je aan de vooravond staat van een belangrijke, koersbepalende campagne of wanneer je de bedrijfsidentiteit wilt aanpakken. Een lancering kun je maar één keer doen en een eerste indruk maken is maar één keer mogelijk. Kortom, een second opinion is voor alle momenten waarbij je voor jou gevoel niet over een nacht ijs wilt gaan.