Contentcampagne voor 150 jaar Het Comite van Graanhandelaren
Voor het Comité van Graanhandelaren produceren we verschillende soorten content voor op de speciale website ter ere van het 150-jarige bestaan.
Voor Het 150-jarig Comité van Graanhandelaren zijn we een contentcampagne gestart. The MindOffice zorgt voor de functionering van de landingswebsite waarbij Stijlmeesters de content mag verzorgen op de website. Dit doen we door verschillende soorten content te produceren zoals een historische tijdlijn, nieuwsberichten, interviews en videocontent.
De klantvraag
Het Comité van Graanhandelaren bestaat 150 jaar. Daar wilde de klant speciale aandacht aan geven door middel van diverse soorten content. Alle komende berichten, activiteiten en evenementen over het 150-jarige bestaan moesten op een centrale plek komen, waar ook steeds nieuwe content geplaatst kan worden. Daarom is er door The MindOffice een speciale website gemaakt. De vraag aan ons was om hierop wekelijks actuele content te (blijven) plaatsen.
Onze aanpak
Met een duidelijke aanpak, strategie en communicatie met de opdrachtgever, kunnen wij op een overzichtelijke manier wekelijks nieuwe content produceren. De informatie voor nieuwsberichten en video’s halen wij uit het boek ‘De Rotterdamse graanhandel, bemonsterd en gewogen. 125 jaar KV Het Comité van Graanhandelaren‘, uit interviews met het netwerk, of andere actuele feiten. Dit stemmen wij goed af met de opdrachtgever, zodat alles vlekkeloos verloopt.
Hoe staan we ervoor?
We zijn voor het Comité van Graanhandelaren nog niet klaar. We plaatsen nog wekelijks leuke nieuwe feitjes en nieuwtjes over de afgelopen 150 jaar. Wil je meer zien wat er zich allemaal heeft afgespeeld de afgelopen 150 jaar in het Comité van Graanhandelaren of gewoon heel erg benieuwd naar de content die we maken of kan je gewoon niet genoeg krijgen van onze content? Hou dan zeker de website in de gaten: https://150jaarcomite.nl of bekijk de video die ook door ons gemaakt is!





